2012 Tatilim ve yaşadıklarım

Merhaba arkadaşlar,

Bu seneki tatilim (İnş herkes güzel bir tatil yapmıştır.) çok aksiyonlu, mutlu, sinirli, stressli, ve yoğun duygularla geçti.

Nasıl oldu bu kadar şey diye soracak olursanız şöyle söyleyeyim. Çalıştığım kurumda, yapmış olduğum bir program(besyo) tam ben tatile giderken yayına girdi ve bu programın stresi hep üstümdeydi.

Acaba bir sorun oldu mu?, herşey güzel gidiyor mu? gibi sorular yüzünden tatilim hep stresli geçirdim. Ama şu belirtmeden geçmeyim iş arkadaşlarım olmasa tatilimi çok daha kötü geçecektim .

7 gün çok güzel bir tatil yaptım.

Sonra İzmire abimin yanına gittim ve yoğun duyguları burada yaşadım…

İlkkez amca oldum hoşgeldin Zeynep bebek…

Zeynep’i görmeye doyamadan hemen yolculuğa çıktım. Kardeşimin düğünü(Ömür AKGÜN) için Kurnuç ile Konya’ya gittik.

Konya’da Ömür ile ortak arkadaşlarımız olan Volkan, Özcan, Tahsin, Sefa, Oğuzhan ile hep beraber düğün bitirdik ve ertesi gün maceramız başladı 🙂

Sabah 11 gibi Oğuzhan, Volkan ve ben oğuzhanın arabası ile yola çıktık ve 7km gitmeden araba hararet yaptı, hemen benzinliğe arabayı çektik ve bir baktık arabanın termostatı kırılmış yani hararet yapmasın diye koyduğumuz su anında yere dökülüyor. Elimize su bidonlarını aldık ve sanayiye gidene kadar her 2km de bir arabaya su ilave ettik.

Araba yapıldıktan sonra Volkan’ı konyaya bırakıp Oğuzhan ile Ankaraya geçtik ve Onur Salgit ile buluştuk. Sabahlayacağımız için Halim bey konağında sabaha 6 ya kadar uzun uzun sohbet muhabbet ettik ve Oğuzhanın geçmiş doğum gününü kutladık sabah 6 da hava alanına gitmek için arabamıza bindik.

100  metre gitmeden araba istop etti ve baktık ki arabanın yağı bitmiş hemen şansımıza yanımızdaki benzinciden yağ aldık arabaya baya bir yağ ekledik ama araba çalışmıyor 🙂 Sonunda bir baktık arabadan bembeyaz dumanlar çıkıyor :))

Uçağım 8’de ve benim uçağa yetişmem lazım araba çalışmıyor :)) Şansımıza yanımızda taksi durağı vardı taksiye binip hop hava alanına gittik ve ankara macerasını bitirdik.

İzmirde ailem ile 26 Ağustosa sine kadar güzel bir tatil yapıktık (İzmirdeki tek üzücü olayım S3’üm parçalandı) ve 26 ağustos gecesi erzuruma gitmek için hava alanına gittim.

Buradada stres peşimi bırakmadı check-in kuyruğuna girdim ve sıra bana geldi ve uçağı ertlettiğim için ceza ödememe gerekiyoru beni bu cezayı ödemeye gönderdiler, hemen cezayı ödedim tekrar sıraya girdim ve bu seferde bavul ağırmış bunun için ücret öde dediler :@ uçağı kaçıracağım korkusu ile bunuda hızlı bir şekilde ödedim sıraya girdim check-in işlemlerini yaptım ve kapılara doğru yöneldim.

Kapıdan geçerken dedilerki laptopu bavuldan çıkar öyle geç, tamam dedim laptop’u çıkardı geçtim, yine durdurdular ve şampuan güneş kremi bunlarıda çıkar yeniden geç!!!!

Arkadaş tatilimde 6 sefer uçak seyahatinde bulundum ve hiç birinde şampuanı sorun etmediler ama bu sefer zaman kısıtlıya herşey sorun oluyor!

Sonunda uçağa bindim ve Erzuruma geldim. Direk bilgi işleme gitmeden direk besyoya gittim ve 1 hafta gece gündüz besyodaydık.

Şu dakika yani 3 Ağustos 2012 14:41 de atamalar bitti ve blog yazımı yazmaya başladım.

Bu kadar gereksiz yazıyı okuduğunuz için teşekkürler  mutlu,huzurlu kalmanız dileğiyle..

“2012 Tatilim ve yaşadıklarım” üzerine 2 yorum

1. valla bütün aksilikler sizi bulmuş

ilginç ve bi okadar komik böyle bi anı paylaştığınız için tşkler 😀